واحد بازرگانی به عنوان قلب تپنده شركت، مأموريت دارد تا با شناخت و آگاهي از شرايط محيطي و محاطي، بازار مطمئن و سودمندي براي شركت ايجاد نموده و مسير رشد و توسعه را فراهم نمايد .
اين واحد ميبايست با توجه به پتانسيلهاي موجود، فرصتهاي كاري را شناسائي نموده و با تهيه و تدوين پيشنهادات و اسناد مناقصه، زمينه را براي عقد قراردادهاي كاري جديد و مشاركتهاي نو فراهم نمايد .
هدف واحد بازرگانی مدیریت کلیه اموری که به شناسایی ، نگهداری و توسعه مشتریان سودآور و اعتلای نام و نشان تجاری شرکت می انجامد ، می باشد.
از دستاورد های واحد بازرگانی میتوان به موارد ذیل اشاره نمود:
فروش میانگین سالانه حدود 1500000 باتری
صادرات به کشور های افغانستان عراق و آذربایجان
طرف قرار داد با اکثر خودرو سازهای داخلی اعم از سایپا ایرانخودرو و ماموت دیزل
دارای دفتر نمایندگی فروش در اکثر شهر های کشور
کلیه محصولات تولیدی دارای گارانتی بوه که در صورت بروز هر گونه مشکل ر باتری مینوان به نمایندگی های مجاز این شرکت مراجعه نمود