شرکت آذرباتری ارومیه تولید کننده باتری خودرو
اعلام انصراف باشگاه آذرباتری از میزبانی جام باشگاه های آسیا

اعلام انصراف باشگاه آذرباتری از میزبانی جام باشگاه های آسیا

وحدت طلب گفت: آذرباتری ارومیه قادر به میزبانی مسابقات جام باشگاه های آسیا نیست
به گزارش روابط عمومی باشگاه آذرباتری ارومیه، دکتر آیدین وحدت طلب مدیرعامل این باشگاه در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد
بر اساس پیشنهاد اداره کل ورزش و جوانان استان و همچنین فدراسیون محترم والیبال مبنی بر قبولی میزبانی مستقل جام باشگاه های آسیا توسط باشگاه آذرباتری، این موضوع در هیات مدیره هلدینگ آذرباتری مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
وی ادامه داد:بدون شک میزبانی رویدادهای بزرگ بین اللملی برای شهر عاشقان والیبال، از اهمیت خاصی برخوردار بوده و عواید بسیار زیادی برای شهر ارومیه خواهد داشت‌.
وحدت طلب با اشاره به اینکه، متاسفانه باشگاه شهرداری ارومیه به دلیل بدهی به بازیکنان و مربیان خارجی خود از حضور در مسابقات بین اللملی محروم است، افزود:
با بررسی های صورت گرفته و برآورد هزینه های میزبانی شایسته و در خورشان ارومیه در این مسابقات، متاسفانه در حال حاضر امکان تامین مالی هزینه سنگین این مسابقات به تنهایی از پس هلدینگ آذرباتری برنمی آید.
مدیرعامل باشگاه آذرباتری افزود: با توجه به شرایط کنونی و هزینه های بسیار بالای میزبانی مسابقات باشگاه های آسیا، فعلا میزبانی این رویداد بزرگ توسط باشگاه آذرباتری مقدور نمی باشد.
آیدین وحدت طلب در پایان گفت:هدف اصلی هلدینگ آذرباتری ارومیه، ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان می باشد و در این راستا نمی توان هزینه ها و درآمدهای ایجاد شغل را صرف ورزش کرد.